Selasa, 17 November 2009

INDAH....

Semalam aku jatuh tangga..

Realiti ni, bukan dalam mimpi.. Malu nye la.. Nasib baik tak ada orang yang nampak kecuali nana,member satu opis aku..hak..hak..aku gelak sampai sekarang bila teringat saat-saat bengong aku jatuh tangga tuh.. Gilak ah..Sampai saat ni aku masih tak dapat nak pastikan sebab musabab yang rasional KENAPA AKU BOLEH JATUH TANGGA??? huhuhu.. nasib baik kemalangan semalam tak mendatangkan kecederaan yang serius..hik..hik.. Apa yang ada dalam kepala otak aku semalam sampai aku boleh jatuh ek??? hhmmm...entah lah malas aku nak fikir detik-detik mencemaskan semalam tuh..hak..hak..


Tutup cerita pasal semalam,hari ni punya cerita lain pulak jalannya..

Pagi-pagi lagi dalam perjalanan menuju ofis (cewah...) dari jauh lagi aku dah nampak sesuatu yang amat meberi impak (gembira) yang besar kepada aku untuk sepanjang hari ni.. hahaha.. Nak tahu sesuatu yang macammana yang telah dapat membuat hari aku gembira ??? haaa... mai ceq habaq kat hangpa sket... pagi tadi aku nampak ..............


Nampak apa ceq ooiii...????


Sat la ceq crita...tak sabaq-sabaq pulak hang na...

Alahai malu pulak nak cerita la... Aku nampak... haiissshhh...payah lah nak cerita, korang baca la apa yang aku tulis kat bawah nih... hik..hik..


oh..secret admirer..

when you're around,the autumn feels like summer

how come you're always messing up the weather

just like you do to me...


my silly admirer...

how come you never send me a bouquet of flowers

it's whole lot better than disturbing my slumber

if you keep knocking at my door..


last night in my sleep

i dream't of you riding on my counting sheep

oh how you always bouncing

oh you look so annoying...


dear handsome admirer..

i always think that you're a very nice fellow

but suddenly you make me feel so mellow

everytime you say "hello..."


and everytrime you look at me

i wish you vanish and disapear into the air

how come you keep on smiling

oh! you look so annoyying


my secret admirer...

i never thought my heart could be so yearning

please tell me now why you seem try to ignore me

coz i do miss you so..


my silly admirer..

my handsome admirer..

dear secret admirer...

coz i do miss you so...


Hehe.. faham-faham jelah kan apa maksud aku sekarang..Hak..hak.. dia adalah antara sebab mengapa aku menjadi seorang yang hyper active dan hyper hepy hari ni..lalalalalalala.... lalalalalalala... lalalalalalala...

hak..hak..aku dah tak tahu nak cakap apa hati aku tengah senang...I wish something good will apear but???? i don't know how it will apear...


satu harapan yang terbit dalam hati ini

bahawa dia yang bakal merajai hati

tapi apa yang tertulis adalah rahsia ilahi..

jalani segalanya dengan hati

pasti jawapnya ku temui nanti..


pasti semua orang rasa apa yang aku rasa..

doakan yang terbaik untuk aku...

salam....


:) :) :) :) :) :) :) :)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan